15 Nisan 2011 Cuma

Babam Ölünce Annemi Ben Siktim

Annem hafif balık etli kısa boylu taş bir 39yaşında ama 20liklere taş çıkarır şeydir gööğüsleri büyüktür füze füze :) of o kalçası varya geçerim arkasına azda olsa o zevk Annemin iç çamaşırları vardır sexi onları koklardım boşalırdım sonra bir gece odadan sesler geliyor bir gitiim annem inliyor ıhhı hh delikten izledim annemi öle deli sevişiyorduki harikaydı babamın üstüne çıktı hızlı hızlı zıplıyordu çok azgındı bende azdım annemi sikicektim Bekledim bekledim geldi o gün babam yoktu o günü annem evde çok kısa giyer şort etek askılı body felan sütyende takmazdı frikikler veriyordu azdırdı beni gene çağırdı yanına bacaklarını ovdurmak için harikaydı ayaklarından başladım ovdum baldırlarına çıktım baktım gözlerini kapamış zevke geliyor ayaklarından sonra yaladım onun her yerinden saatlerce siktim götüne amına girdim harikaydı çok azgındı açtı :

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil