15 Nisan 2011 Cuma

Halamin KIZI

slm ben 170 boy gaziantepten insanin genclikteki arzusuna sahip olamayisi birgun koye gitdim halamin oglu ve kizlari saman cekiyolardi bende yardil edeyim basladim harmandan geterip ahira koyuyoduk halamin ogluyla kizlarda cerlestiriyolardi bende kizlara yardim edeyim diye onlarla kaldim ustumau cikadrdim halamin buyuk kizi zehrayi sakarak ekiyodum yavas yavas saklanip öpmeye baladim o da karsik veriyodu zehar 20 yasidaydi kardesi 18 vaya 19 oda beni eliyodu gece yatiyodum biri sikima oksadigini fark etdim bana gotunu surtuyodu elimi dokunmasiz karsilik veriyodum yavadan tumanini indirdim ates gibiydi ama degil gote zorluyodum cevirdim ustune ciktim agiz ustu yatiyodu sikimi tukurukleyip yavas . dan gecirdim o an ben bosaldim cevirip memelerini öptum oksadim assagiya indim yalamaya basladim o bunu hic bilmiyodu kedi gibi inliyodu o da kasilmaya basladi ayrildik sabah baktimli zehra degil kucuk kardesi fatma imis ve ben danimarkaya geldim hapinize tsk

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil