15 Nisan 2011 Cuma

Kankamın Annesiyle Ablasını Siktim

selam bn eren . bıgun arkadasta kalıyordum arkadas gece uzn ıckı ıcelım dedı lur fark emez dedım babası vefaat etmıstı annesı vardı 44-45 yaslarında ama ck tas bı kadındı bırde ablası vardı bnm yasımda 20 falan nese knuya dnelım arkadasla ıcerken lavabo ıhıyacım geldı ve annesının yaak odasındakı lavabıya gıttım tabı sadece bız degıl annesıyle ablasıda ıcıydu hemde sunger gıbı .)) onlar ust kattaydı bız ıse alt katta . nese odadakı lavabya gırdgımde tam cıkarken fermuarımı cekıyordm derken annesı karsımdaydı we sarhstu uzn uzn suzdukten snra fermuarın acık snn ufaklk ıyandı galıba gel uyutım ddı garıp bı gulumsemeyler nden olmasm derdemez hmen elını sıkıme attı ve oksadı bu arada sna bsey dıcem kzım snden hslanıymus ddı bnde ukala bı seklde annesı gbı dedm uyuzsn ama ck ttlısn dedı ve skımı yalama basladı ck harıkaydı snra hmn pantlnmu ındırdı numde dmaldı hemen ıstıyrm sevısmeye gerek yk dedı bnde k dedm ve 15 dkka gıt gel yaptktan sna bsaldım . muhtesmdı ddı bnde sende leydın ttlm ddm snra annesı banyya gırdı bn daya gırdgımde arkadas sızmstı bnde ust kaa cıktm ve ablasıyla knusmaya basladö snra usulca bynuna egılıp nefesmı verıp pmye basladm ve oda dırek kucagma oturrak snı cok swırm ve ıstıyrm ddı bnde snı ıstıorm ddm ve hemen odaya gecık once bnı snra kendnı sydu ve annesınden ck guzel guzel saxo gecıodu amı ck guzel ve bı parca tuy yktu uzun sure yaladıktan snra bacaklarını araladım ve yavasca ıcıne gırdım snra hzlı bı sekılde gıt gel yaparak yaslasık 10-15 dkka snra bsaldı ndan bıkac dkka snra bn bsaldm. 1 - 1.5 ay snra hamıle ldgnu ve kuraj ypcagnı sledı aldırdmı bılmıorm ama tadı harıkydı... eger kendıne guvenen kızlar varsa buyurun beklerım..

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil