15 Nisan 2011 Cuma

Kuzenimin Kızlığını Bozdum






bu olanlar tamamen ger çek tir . o anları yazarken kuzen aklıma geliyor. birgün annem , babam amcam giller gezmeye gittiler .bende kuzengilde kalacaktım .Kuzen 13 benise 15 yaşındayız, kuzen tv izliyordu ve bendeizledik ve kuzen oyun oynayalım derve bende oynayalım dedim. ne oyunu oynayalım dedi, sen seç dedim b4en . de , yok sen seç tedi tamam dedim ve tombala oynayalım dedim . Tombalayı getirdik ve ben edim boşa oynamam neyine dedi, bende ben kazanırsam her isteyini ypacaksın dedim eğer ben kazanırsam ne yapacak sındedi, bende senin her istedini yaparımdedim. Ve oynamaya başladık ve saat akşamın 9kuzu olmuş ve ben kazamdım. ve benim her isteğimi yapacak oldu. bende hafiften onu ellemeye başladım. ve ne yapıyorsun dedi, bende itdayı ben kazan dımdedim ,o olmazdedive bir anda üstüne atladım ve hemen öpmeye başladım ve bir anda tokat atıp bayılttım. ve hemen soymaya başladım ve üstünde hiçbirşey kalmamıştı. hemen yalamaya başladım amını . bir müddet sınra ayıldı ve zevke gelmeye başladı. benim 16 cm yarağı azına vetrip yalamasını söyledim ve yalamaya başladı. ve döller hemen aktı ilk önce dölleri dışarı bırakıp yutmadı sonra tadını sevince üstündekileri yalayıp yuttu. benim 16cm mi o tazecik ufacık amına a dayayıp bir hamle yapıp girmedi. hemen gidip kıremini yarağa sürüp birdaha denedim ve yarahım hemen ısını verdi ve geri çektiğimde yarak kan olmuş ve kuzenin amından kan akıyordu. kanını silip tekrar sokmaya başladım ve pompalamaya başladım. gitgei yaptıktansonra tam boşalacahım sırada kuzenin azına verdim ve hemen yalayıp yutu . kuzeni domaltıp götdeline döl çalıp hemen yüklen dim ve girmedi birdaha denedim ve girdi gitgel yaptıktan sonra pes ederek kuzenin yanına uzanarak yattım ve yasahleyin gene sikiştik.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil