15 Nisan 2011 Cuma

Öğrencimi Siktim.

merhaba arkadaşlar ben ahmet 1980 diyarbakır doğumluyum herneyse ben türkçe öğretmeniyim kütüphanelerdede görev aldığım olmuştur özel derte veririm neyse hikayeme geçeyim yine bir 16 yaşındaki bir öğrencime ders verecektim bir pazar günü gittim ders vermeye hayla yeni öğrencimi tanımıyordum ne erkek olduğu nede kız olduğu tmm gittim ve ders zamanı gelince gerekli eşyalarımı alıp des vermeye gittim gittiğimdede kimseler yoktu öğrencimde başka tmm girdim içeri oturduk masaya ama öğrencimde çok güzel bakımlı ve açık giyinmişti eteğide çok kısaydı yani eğildiği gibi altı görünürde tmm oturduk masaya dersi anlatmaya başladım yarım saat geçti bişey içermisin dedi bende tabi olur meyve suyu içerim dedi gettirirken bardak ellerinden düştü eğilince amı göründü tabi hiç bişey altına giymemişti amını görünce penisim demir gibi kalktı oda amını gördüğümü anlayınca aşırı heycenlandı bu sefer yeri temizlerken mahsuzdan eğilip amını gösteriyordu tabi benim aletimde patlıyacak gibi duruyordu yerleri temizzledikten sonra masasını çekip yanıma oturdu birşey söylemeden dersi anlatım bir kaç dk sora bi ağırlık penisimin özerinde hisettim penisime bakınca öğrencimin elini penisimin özerinde olduğunu gördüm ve penisim pantolumu yırtacak gibi şişti aslinda hoşuma gitti birşey söylemedim o da bakınca birşey demiyom elini penisimin özerinde getirip götürüyorbunada ses çıkarmsım bişey olmamış gibi yine devam ettim baktım pantolon zincirimi açmış emledi bende dayanmadım dersi bırakıp onu odasına götürdüm attım yatağına ve soyundum oda hazırmış gibi 5 sanyede soyundu ve penisimi aldı ağzıa amını görün ce çokta hoşuma gittmişti küçük taze el değmemiş o penisimi yalamayı bırakınca bende onu tatırdım amını emledim amısının tadı öyle güzeldiki aynı bayıldım ve artık yeter yarağımı amısına dayadım amı benim yarağımın yanın da küçük kalmıştı nasıl olursa olsun onu sikecektim ve penisimi yavaşça iteledim ama dar olduğu için girmedi biraz daha kökledimköklediğim gibi kızlığı bozuldu kan akmaya başladı tabi o korktu vaz geçmek istedi am a boş çünkü ben bu sefer sikmeden seni sikmeden kendimi rahatlamadan seni bırakmam ve yine var gücümle itekledim ve iteklediğim gibi çoğu girdi ve girip çıkama ya başladım öyle zevk vericiydiki hep bunu sikmek istiyordu bi 2 .3 saat sikiştik ben tam 3 defa boşaldım bi amına bi ağzına o ise . 7 defa boşaldı siktikten götünüde sikmek istedim ama acyip çok dardı ne yaptım genişledi tüküre tüküre biraz götünü yumuşattım ve penisimi götüne dayadım ama yinede girmiyordu var gücümlee itelleedim sadece 4 cm girmişti sanırım yine denedim var gücüm iteledimğim gibi öyle bi çığlı attı ki inanamasın belki mahallenin hepside duymuştur onu takmayarak götünde gidip gelmete başladım ama amını siktiğim kadar zevk almmiştım bi 15 dk siktikten sonra artık götü genişlemişti rahat giriğ çıkıyordu biraz hızlanınca götündede kan gelmeye başladı yine boşaldım ve vaz geçtim giyindim o ise kalkamıyorduher yeri kan aolmuşyatağında uzanıyordu ben tam giyinip çıktım ewimide taşıdım başka yere am o gün hep aklımda........:D:D:D

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil