15 Nisan 2011 Cuma

Teyzemin kızını Siktim

selam arkadaşlar..bu yazacağım hikaye tamamıyla gerçek. bundan seneler önce 13 14 yaşlarındayken köyde çobanlık yapıodum..bizim burada yazları sıcak olduğu için mayıs aylarında yaylaya davarları götürüdük.yine bir mayıs ayı geldi teyzemin kaynanası gil yaylaya göçüyorlardı onların 50 kadar koyun vardı..ve annemlere dediler benide götüreceklerdi ben yaylada hem onların koyun larını otlatacam hemde kendi davarlarımıza bakacaktım ve annemler beni onlarla gönderdi..neyse mayıs ayının otalarında yalaya çıktık koyun ve davarlarla beraber..ve teyzemin kaynana sı iki torununu da getirmişti yaylaya. ve ikiside kızdı birisi daha çocuktu ama teyzemin kızı 8 yaşındaydı vücüduda yerindeydi..tam ismini vermeyecem ayten diye anlatacam.yaylaya çıktıktan bi 15 . gün sonra ben teyzemin kızı aytene karşı cinsel ilgim artmaya başladı..bu hayatımda ki ilk cinsel deneyimim olacaktı ...aytene teklif etmek ten korkuyordum hemen gidip beni baba annesine şikayet edebilirdi. neyse birgün aytenle evcilik oynuyorduk ve ben aytenin burnuna yüzüne dudağına kulağına bacağına dokunup bu ney diye soruyordum..ayten de cevaplıyordu. neyse . bi cesaret geldi apıç arasını işaret edip burdaki ne dedim o biraz gülerek utanarak hafif fısıldayarak kuş dedi..diğer ismi ney dedim AM dedi.. ve ben bu evciliği devamlı oynamaya başladım her defasında soruyordum apıç arasındakinin ismini oda am diyordu...ve bir gün yine böyle evcilik oynarken gel kulağına bişey diyecem dedim o da yanıma geldi.. ve kulağına fısıldayarak gel seni sikeyim dedim . oda hayır dedi ve gitti ..ben çok kormuştum baba annesine söyleyecek die ve sonra ona şaka yaptım kimseye söyleme sakın dedim oda tamam dedi...kuzuları ve oğlakları koyun lardan ayrı otlatıyorduk onları otlatırken aytende benimle gelirdi hep . birgün fermuarımı açtım aleti çıkardım ayten görmesi için oturdum taşın üstüne ve ayten yanıma geldiğinde aletime bakıp bakıp yüzünü çeviriyordu... neyse bu hareketi bir kaç gün yaptım ..bir akşam yatağımıza yattık kaldığımız yayla evi tek oda olduğu için yataklarımız aynıydı iki yatakta 4 kişi yatıyorduk ayten benim yanımda kuzeni babaannesinin yanında yatıyordu ama yataklarımız bitişik ti birbirine ve o akşam ben ayteni bi yoklamak istedim hafif ayaklarını okşayarak elimi amına değdirmeye çalış tım ve bu arada ayten biraz ses yaptı biraz pijamasının dışından amını okşadım ve ayten hafiften ağlamaya başladı..ve baba annsi ne oldu kızım dedi ayten bişey demedi . alahtan o gece öle geçti ..ve bir kaç gün sonra evin yanında boş bi ev vardı orada ayten kuzeni ve ben saklambaç oynuyorduk ebe aytenin kuzeniydi ve ben o boş evin bi odasından diğer odasına geçmek için bir pencere vardı o pencereden diğer oda ya geçtim aytende arkamdan geldi..ayten sırtını duvara dayamış ayakta bekliyodu ve ben yanına geldim ve aytenin donunu dizine kadar sıyırdım ses etmedi..aytenin amı muhteşemdi biraz kabarmış ve hafif sarı kıllar vardı ve ben alaeti çıkarıp biraz ayakta sikmeye çalıştım başaramadım ve bu arada kuzenini sesi geldi..ve ertesi gün evin yakının da kayalıklarda oynuyorduk ayten geldi kucagıma oturdu. ve ben ayteni hafif kaldırdım donunu sıyırdım ve letimi de çıkardım otur dedim üstüne defelerca oturttum bir türlü girmeyi başaramadım girmeyince de kalk tekrar otur diyordum bu arada aytenin amı kızarmış tam kıvamındaydı amından damla damla su geliyor du nihayetinde o gün de sikemedim.çünkü ilk defa böle bişey . yaşıyordum hiç bilgim yoktu... ve ertesi gün o saklambaç oynadığımz eve girdik beraber ev boş olduğu için bi köşesinde odun yığılıydı ve ateni o dunların üstüne yatırdım donunu sıyırdım ve aleti dayadım amına bir kaç kez uğraştım girmedi.. ve derken aklıma tükrüklemek geldi.biraz komik ama malesef köy yerin de kimse insana bir gram cinsel bilgi vermiyor insan cahil kalıyor..neyse tükrükledikten sonra tekrar denedim ve yarak currrrrrrrrk curk ses yaparak girdi ve biraz gidip geldimayten hiç hareketsiz yüzüme bakıyordu.. ve bana bişeyler olmaya başlamıştı acaip bi histi bu boşalacaktım ve aletimi çıkardım patalonumun içine soktum hafif sıvı geldiğini hisstmiştim tabi döl dü bu.neyse ayten ayağa kalktı nede olsa yarağı yedi rahatladı biraz ..2 3 dakika sürdü bu anlattığım ..ve ogünden sonra ayten be görünce hemen kucağıma atlar patalonun dışın da amını yarağa değdirirdi bu aytenle tek net şikişmemizdi bundan sonra böle bir sürü yaptık ama hiç birinde böle yapamadım... tadı damağımda kaldı derler ya öle oldu.. bundan sora ben ayten iki yaz daha yaylaya geldi pek böle şeyler yapmaya fırsatımız olmadı sadece amına yarağı sürttürdüm giremedim.. o doyasıya sikilmediğine bende doyasıya sikemediğime pişman kaldım

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil