15 Nisan 2011 Cuma

Üvey Kızımı Siktim

selam ben 45 yaşında saçları kırlaşmaya başlamış yakışıklı mühendisim.ikinci evliligimi yaptım eşim bemden 4 yaş daha büyük ama dünya iyisi bir kadın.en önemliside 24 yaşında bir kızı var Sevda harika bir şey hani yeme yanında yat derlerya işte öyle bir şey onu sikmeyi kafama koydum sabırla iki yıkdır ince ince işliyorum oda bunun farkında bazen şakaya verip çok ileri gidince seni gidi çapkın ne yapmaya çalıştıgını anlamadım sanma der.sevda ile yatak odalarımız yan yana annesi ile sikişirken mahsus daha fazla ah oh diye ses çıkarırımki duysun azsın diye bu taktik işe yaramış olmalı geçen hafta bana baba ne o öyle sabaha kadar uyutmadınız beni dedi anlamamazlıga gelerek ne sesi dedim ne sesi olacak seks çıglıklarınız dedi bende yalnız ben mi annen benden fazla bagırıyor dedim.sonra bana bak sana bir şey soracagım ama aramızda kalacak dedi bende söz aramızda dedim.annemle her çarşıya çıktıgımızda eczaneye ugrayıp vazalin alıyor anne ne yapacaksın şu vazalini dogru dürüst bir kırem alsana diyorum. kızım lazım oluyor diyor ve bir haftada bitiyor boş kutularını hep sizin yatak odanızdan topluyorum.düşündügüm şeyimi yapıyorsunuz dedi .bende evet dedim.azgın karı dedi gülerek gitti.artık daha rahat ve daha açık saçık konuşmaya başladık geçen gün banyodan yarı havluya sarınmış çıktım önümü mahsus açık bıraktım bakıp gülüyor kaçıyor daha rahat oturmaya başladı bacaklarını ayırıp oturuyor oda beni tahrik etmeye başladı mutfakta felan sıkıştırıyorum amını avuçluyorum sadece yapmasana diyor daha sikemedim ama sikmem yakındır sikince devamını yazarım

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil