15 Nisan 2011 Cuma

Yengemi Fena Siktim

ben mehmet 17 yasinda 18 santim aletim var bir gun amcamin karisi ruhsen yengem ben kahveye cikiyodum ve bana amcan tarlada kalicak dedi benimle kal dedi bende tamam dedim ama canim sikilir dedim oda hemen benim elimi iri memelerine goturdu bunlarla oynarsin dedi ben onun ti shirt ini cikardim 90 lik kirmizi sutyeni ni cikardim ve iri memelerini yalamaya yalayarak asalara kilot unu cikardim ve ami tas gibiydi ben 5 dakka amini yaladim sonra bacak omuza yaptik ve ben amcam dan utandim biraktim

2 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil