15 Nisan 2011 Cuma

Ablamla Doyumsuzca Sikişiyoruz

Evin iki çocuğuyuz ablamla aramızda pek yaş farkı yoktu.Üniversiteyi bitirdikten sonra yüksek lisans için ABD ye gittim bu iki yıl içinde ablam evlenmişti ben derslerimden dolayı gelemedim düğüne,eğitimim bitikten sonra Türkiyeye döndüm Egenin güzel bi şehrinde oturuyoruz oldukçada maddi durumumuz iyi eve geldiimde ablamın kısa sürede boşandığını öğrendim şiddetli geçimsizlik.Ablamla aramız çok iyiydi kardeş değil sanki arkadaştık her türlü konuyu rahat konuşurduk.Ablamın moral bozukluğu,benimde deniz özlemimden dolayı annem ablanı al tatile çıkın dedi onada snada iyi gelir dedi.Temmuz ortasıydı antalya beldibinde bi tattil köyüne gittik.Akşam üzeri vardık otele birer duş alıp giyinip yemeğe geçtik ilk önce onun evliliğinden bagsettik hatalarını anlattı bi süre üzüldü ama iyikide boşanmışım dedi,sonra konu benim ABD eğitimime geldi uzun uzun anlattım bu sırada iki kardeşte rakıları yuvarlıyorduk bana oranın kızlarını sordu isteristemez erkek olduğumu bayanlarla beraber olduğumu ama ençok zencilerden hoşlandığımı söyledim bi anda bana işete erkek olmanın avantajları bunlar dedi biz yapsak laf olur erkek yapsa çapkın olur dedibicevap vermedim güldüm geçtim.Saat ilerledikten sonra diskoya geçtik slow bi parça çalıyordu kalk dans edelim dedi kalktk ellerini boynuma attı bende beline gözleri gözlerimdeydi sordum niye bu bakışböyle diye keşke kardedş olmasaydık dedi neden dedim çok tatlısın her bayan senle olmak isterdedi şaşırdım bende şakadan espiri . yaptım bu gece istersen kardeş olduğumuzu unutalım yeni evli bir çift gibi davranalım dedim ama ablam bu sadece bir yre kadar dedi ileri gitmek yok dedi saatlarce birbirimize kenetlenip dans ettik aşkdolu sözler söyledik ama tabi sonuçta kardeştik sonra odamıza geçtik bir tekli bir çift kişilik yata vardı ben tek kişiliğe yatayım dedim sen büyük te yat dedimablamsa hani evliydik dedi oyunu bozuyoruz mu dedi beraber yatacaz dedi sadece iç çamaşırlarımızla yattık ablam gülmeye başladı ne gülüyorsun dedim sadece sevişelim ama kesinlikle ilşikiye girmeyelim dedi aşırı derecede şuh bi kadındı titreyerek dudaklarına yapıştım dedil gibi öpüşüyorduk bende baksır onda sadece kilot ve sütyen vardı sütyenini çıkarmak istediğimi söyledim çıkar dedi çkardım enfes gösğüsleri vardı öpmeye yalamaya başladım ablam kendinden geçiyordu ben ise bu işin sonunu düşünüyordum elimi kadınlığına attım yapma ltf dedi sadece sevişiyoruz aşkım dedim ornıda öpmek yalamak istiyorum en azından böyle boşalalım dedim ikna oldu çıkarttım külodunu benim baksırıda çıkardım kadınlığını yalamaya başladım iyice delirmeye başladı benim kini yalamak istermisin dedim döndü yalamaya başladı acemi olduğu belliydi sonra 69 pozisyonuna getirdim o benimkini ben onun kini ablam boşaldı titreye titreye ama devam ediyorduk sonra çevirdim sırt üstü yatırdım yavaş yavaş üzerine doğru çıktım dudaklarında öpüyordum yalnız ayaklırı düzdü bana o pozisyonu vermemeye çalışıyordu kulağına fısıldadım abla olan oldu bundan sonrasınada devam edlim dedim ses vermedi ellerimle dizlerini kaldırdım penisimi o muhteşem kanlığına denk geitrdim yavaş yavaş sokmaya başladım bira biraz derken hepsi içindeydi artık deliler gibi şikişiyorduk denemediğimiz pozisyon kalmadı.Sonra yattık sabah kalktığımızda ilk dediği kelime kadın oluğumu hissettirdin tşkr ederim aşkım oldu on beş gün tatilde karı koca hayatı yaşadık tatil bitti ben büyük bi şehirde üst düzey bi bankacı olarak işe başladım ablam ne zaman beni istese uçağa atlayıp geliyor yılladırda bu ilişkimiz devam ediyor birbirimizi mutlu ediyoruz

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil