15 Nisan 2011 Cuma

Kardeşimin Kocasıyla Sikiştim ( Eniştemle )

slm ben dilek 38 yaşındayım Size bu yaz başımdan geçen bir olayı anlatacağım. kızkardeşimgille yazlıklarına gittik.kız kardeşim eşi annem ben benim 2 küçük oğlum ve kızım. gittiğimizin 3. günü annem çocuklarla denize gitti kızkardeşimde ikindin saat 5 gibi gitti eşi ben gitmeyeceğim biraz başım ağrıyor dedi evde ikimiz kaldık.bende adetliydim . ama bitmişti kızkardeşim hala bitmedi sanıyordu. Neyse onlar gittikten az sonra ben banyoya girdim abdeslendim banyoda biraz okşadım.kızkardeşim eşinin sürekli arkadan istediğini söyleyip eşiminde isteyip istemediğini sormuştu bana. Aklıma bu geldi perdeler kapalıydı ben havluyu göğsümde dolayıp salona girdim.amerikan mutfaklıydı yazlık. ben tezgahta bulaşıkları yıkamaya başladım . aradada sohbet ediyorduk sıcak uyunmuyor vs. gibi arada ona aniden bakıyordum gözü bendeydi.tezgahın dolaplarına bişeyler koyar gibi yapıp eğiliyordum kadınlığımı gösteriyordum. bira oyalandıktan sonra bende denize gidecem dedim. Ne yapacaksın gidipte oturalım beraber diyince onunda beni istediğini anladım.Eşim istemediği için haşemo almıştım. Yani mayo bana yasaktı.Ben yatak odasında haşemomu . giyecem dedim. Gittim giydim bana nasıl oldu dedi bende bilmem bi bak dedim yatak odasına girdi.hiçde iyi olmadı dedi normal mayo giy bence dedi bende eşimde kızar çocuklar söyle dedim hem annemde kızıyor bana biliyorsun dedim koskoca kadınsın giyme diyor dedim. Ne alakası var dedi gayet genç ve dirsin dedi bende teşekkür ettim bana bide mayo giy dedi dene dedi. bende benim yok dedim kızkardeşiminde vücudu ufaktı bana göre onunkilerde olmaz dedim kızınınkini giy dedi kızım biraz iriydi. bi tane mayosunu çıkardım üstümü çıkatdım birden içeri girdi aaa daha giymedinmi dedi. bende yok dedim neyse giyde bakalım dedi ben giyerken bana bakıyordu.Giydim eliyle popomun arasına mayoyu soktu bak millet böyle giyiyor görüyorsun sende dedi.bende ben utanırım dedim ne var utanacak böyle kalçan var sergilede millet kalça görsün dedi. güzelmi kalçam dedim şahane hemde dedi ve eliyle mayomu indirdi.eğil biraz dedi ben eğilirken . daha dilini amıma değdirdi ben zaten o anda boşaldım bir defa.biraz yaladı hiç bişey konuşmadı artık sevişmeye başladık.amımı 5 dakka kadar yaladı am suyum yüzünü tüm ıslattı.sonra dudağımdan öpmeye başladı. sikini çıkardım bende eğilip yaladım biraz. ve yatağa uzandık.ben üstüne oturdum yapmaya başladım bana arkanı dönde öyle yap dedi. Döndüm göt deliğimi parmaklamaya başladıben sikinden kalkarken parmağını sokuyor sikine otururken çıkarıyordu. çok hoşuma gitmişti. sonra beni yatırdı yan yatırdı arkadanda yapalımmı dedi eşim hiç yapmamıştı ve benim hep merak ettiğim bir şeydi.bilmem dedim deliğimi yalamaya başladı ilk defa yalanıyordu ve hoşuma gitmişti.ben geniş kalçalıydım ve sürekli bol etekler giyerdim. ama o beni çok hayal etmiş deliğime sikni dayadı sıkma dedi ben sıkmadım ama sokmaya başlayınca sıktım acımıştı yapmayalım acıyor dedim sıkmazsan bişey olmaz zaten daha sokmayacam dedi ama tümü girmiş zaten. içime akıttı. ve o gün hiç konuşmadık. o ayrı ben ayrı yıkandık.ertesi gün ve tatilden geldikten sonra 10-15 günde bir yanlız kalacağımız şekilde ya ben onlara yada o bize bişeyleri bahane edip gelip gidiyoruz ve ilk önce amımdan sonuna doğruda götümden yapıyoruz.o sevdiği için amımdaki kılları1 ay traş etmedim. eşimede 1 ay hiç vermedim kavga ettim küstüm ve amımı hiç göstermedim. bana kadınlığımı yaşatan eniştemi asla bırakamam selamlar tekrar

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil