15 Nisan 2011 Cuma

Ezgi ile İlk Defa Milli Oldum

Merhaba beyler bayanlar.Bu olay 3 sene önce yaşandı.Hemen hikayeme geçeyim.Bizim sınıfta benden 1 yaş küçük balık etli,taş gibi güzel bi kız vardı.Ezgi idi adı.1 yaş erken başlamıs okula.Neyse.Bizim bu fizikçi bi ödev verdi.Gruplandırma fln. yaptı sınıfta.Ezgi ile ben oldum aynı grupta.Bi tane daha çocuk vardı o fazla gelmezdi okula.Ondan ezgi ile başbaşa yapacaktık.19 yaşındaydım ben.Ergenliğin tam cinsel dönemli yaşlarındaydım.3 hafta cenabet gezdiğimi hatırlarım.Neyse.Okul çıkışı ezgi bana hadi yapam ödevi dedi.Nerde yapam dedim bizim evde dedi.Tamam dedim.Gidiyoduk evlerine.Arkasından gidiyodum bazen o güzel bacaklarına bakıyordum.Fıstık gibiydi bu ezgi.Sonra geldik evlerine.Açtı anahtarla evlerini.Baktım ev boş.Dedim annen baban nerde yoklar onlar dedi.İşteler dedi.Bende tmm . iyi dedim.Ezgi yan bi bakışta bulundu.Gitti giyinmeye içeri.Bakıyodum evlerine iyidi hoştu.Evinin güzel olması beni ilgilendirmiyodu.Önemli olan ezgi idi.Giyinirken anahtar deliğinden bakıyordum.O südyeni ne şişkindi öle.Biliyodum ezginin güzel göğüslü oldugunu zaten.Neyse.Kapıdan çıktı üzerinde beyaz bi gömlek altında kot pantalon makyaj fln sürünmüş harikaydı.Dedi ezgi bana gel içeri araştıram ödevi tamam dedim.Girdim açtık bilgisayarını.Bi bardak kola getirdi.İçiyorduk.Ödevi yarım saatte bitirmiştik.Ezgi ee napacaz simdi dedi.Bende içimden sikişem diye bağırıyordum.Ama yüzüne karşı diyemiyodum.Neyse.Bakınıyoz internete.Güzel iyi hoş ama önemli olan ezginin o güzel göğüslerine bakmaktı.Arada kesiyordum göğsünü.Ezgi bekle geliyom dedi.Geldiğinde 2 düğmesi açılmıstı göğüslerinin.Bende anladım bu kızda bişeylerin oldugunu.Arada elim bacagına gidiyordu.Ezgi yavaş yavaş huylandı.Sonra yine gidiyom bekle beni dedi tamam dedim.15 dk. geçti bi bakayım dedim bi girdim ne göreyim.Ezgi kapalı şekilde masturbasyon yapıyor.Dedim ezgi napıyon azdınmı dedim.Ezgide evet azdım dedi seninle beraber olmak istiyom dedi.Bunu bana daha önce söleyebilirdin dedim.Utandım dedi.Hadi o zaman vakit kaybetmeyem dedim.Ezgi verecekti bana.Çok heyecanlandım.İlk seksimdi bu olmmm.Kapattı bilgisayarı güzel bi öpüşme yaşıyorduk.Dudaklarını yalıyordum.O kırmızı ruju öpüşmenin şiddetinden dudagıma yapışmıstı.Sonra gömleği çat çat çıkarttım.Oda üzdümdeki okul gömleğini çıkarttı.SOnra pantalonumu çıkarttı.Üstümdeki atleti attım.Sonra o güzel kalçalarından o pantalonunu çıkartıyordum.Altı bi kilot kalmıstı.Üstünde kırmızı atlet vardı.Elimle sıktırıyordum.Sonra çıkarttım atleti.Göğüslerinden bi tanesini sütyenden çıkarttım.Çok güzeldi göğüsü.Şup şup yalıyordum.Dilimlen ileri geri meme ucunu yalıyordum.Arada emiyordum.Sonra öbürünü çıkarttım.Onada aynısını yaptıktan sonra südyenini çıkarttım.Kilodu kaldı onuda çıkarttım.Oda ayağı ile boxerimi çıkarttı ve ayağı ile penisime sürtüyordu.Fena azdım gel yalamak istiyorsan yala dedim.Yalarım dedi.Dimdik oldu sikim.Yalıyordu şup şup.Çok güzel sesler çıkıyordu yalarken.İleri geri yalıyordu.Zevk sularım akmıstı artık.Sikim ağrımaya başladı zevkten.Sonra ezgiye yatarmısın yataga dedim yatarım dedi.Amını . yalıcaktım kötü bi koku geldi.Hemen çekildim.Cinsellikten sogutur o koku.Sonra sikimi dayadım.Hazır ol yavrum dedim ve köküne kadar soktum.Öle bi 1 dk. bekledim.O gelen zevki hissettim.Çok sıcaktı içeri.Çok zevk gelmişti.Sonra yavaş yavaş ileri geri yapıyordum.Bakireydi daha.Sonra 5 dk. geçti kan aktı amından.Bi mendil gettim sildim.Sonra devam ettim sikmeye.Arada bi hızlanıyordum.Süperdi bu sikişmek yaa.Sonra tam boşalıcakken hemen çıkarttım sikimi pat diye boşaldım.Yaladı onları ezgi.Yuttuktan sonra domaldı.Yeniden soktum.İleri geri devam ediyordum.Baya açmıştım o güzel amını.Arada bi götüne vuruyordum şırak şırak.O aldıgım zevki anlatamazdım.Sonra göğüslerinden sıpsıkı tuttuktan sonra ezgiyi üstüme aldım sırt üstü öle sikmeye başladım.Arada o güzel göğüslerinide sıkmadan olmazdı.Daha sonra iyice ileri geri gittim yine sikim pat diye patladı boşalmıstım.Ezgiyi hemen yan yatırdım.Sikimi yorganına sürdükten sonra yine amına soktum.Sonra başta yavaş sonra hızlı bi şekilde güzel bi şekilde siktim.Boşalıcaktim yine ezginin ağzına boşaldım.Daha sonra ezgiyi üstüme aldım.Zıplattım 15 dk.40 dk. sikmiştim ezgiyi.Sonra banyoya gittik.Ordada boş durmadık.Yıkanırken arada domaltıp arada üstüme alıp hoplattım.2 kere boşaldım banyoda ağzına.Amınıda yalamıstık o kötü koku olmadıgından.Sonra çıktık banyodan kurulandık bi 10 dk.Yorganın altına girdik doya doya yarım saat boyunca ezgiyi siktim.Sonra ezgi bana bu kadar yeter dedi.Annem gelir simdi giyinde git sonra devam ederiz dedi.Tamam canım dedi.Giyinirken bana bu olay aramızda kalsın dedi.Sınıftakilerden sadece 1 kişiye anlattım bu olayı.Simdi bu olayı kim okursa o kadar kişiye anlatmıs olacam.

1 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil